KIM JESTEŚMY
przyszłość rozwoju.
PubliCity Media Group prowadzi działalność mediową, reklamową oraz eventową. Usługi i serwisy, którymi dysponujemy, tworzone są w oparciu o te rozwiązania, które pozwalają nam precyzyjnie docierać i jednocześnie poszerzać grupy odbiorców.
TECHNOLOGIE
Wdrażamy i wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania technologiczne. Serwisy,z których korzystamy, dopasowują się do preferencji
i zainteresowań użytkowników. Prowadzimy kampanie medialne, poprzez które precyzyjnie docieramy do odpowiednich grup docelowych.
MEDIA
Wykorzystując szerokie kanały komunikacji oraz dostęp do ogólnopolskich mediów, dostarczamy materiały opisujące najważniejsze wydarzenia i te, przedstawiające ciekawostki ze świata.WYDARZENIA
Realizujemy wiele programów medialnych, za sprawą których pomagamy firmom, przedsiębiorstwom, instytucjom czy uczelniom wzmacniać wizerunek, zwracać uwagę potencjalnych odbiorców,a dzięki unikalnemu networkingowi – zdobywać
nowe kontakty.
REKLAMA
Zapewniamy skuteczne produkty reklamowe, dzięki którym trafiamy dokładnie tam, gdzie powinniśmy. Wyróżnia nas różnorodność oferowanych możliwości współpracy oraz nowoczesne formaty.JAK DZIAŁAMY
W zmieniającym się świecie mediów wiarygodność i zaufanie do naszych produktów pozostają najważniejsze. Nieustannie przezwyciężamy nowe wyzwania i poszukujemy innowacyjnych sposobów łączenia angażujących treści z klientami, reklamodawcami i partnerami. Nasze narzędzia, marki, doświadczenie i ludzie mają wpływ na pozytywne zmiany.
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY
Tworzymy i dystrybuujemy treści w ramach naszego portfolio medialnego, oferując konsumentom i reklamodawcom zintegrowane usługi marketingowe, medialne i biznesowe,
w tym rozwiązania cyfrowe i możliwości reklamowe. Ponadto prowadzimy wiele programów medialnych, za sprawą których wzmacniamy wizerunek naszych partnerów.
Zaufane marki, z których korzystamy, odgrywają kluczową rolę w angażowaniu, informowaniu
i inspirowaniu społeczności.
MISJA, WIZJA, WARTOŚCI
Misja, wizja i wartości są naszą inspiracją w codziennej pracy, jednocześnie wpływając na nasz sposób funkcjonowania. Misja określa rolę i cel istnienia PubliCity Media Group, wizja wyznacza kierunek, którym podążamy i definiuje nasze ambicje. Wartości nie tylko wpływają na nasz sposób funkcjonowania, ale także określają podejście do partnerów biznesowych i pracowników.
NASZA MISJA
Skutecznie wspieramy wizerunek i rozpoznawalność liczących się w Polsce firm i organizacji w najbardziej opiniotwórczych mediach prasowych wraz z ich odpowiednikami internetowymi. Przyznawane przez naszą redakcję nagrody są pożądanym, prestiżowym narzędziem marketingowym, którym chce się posługiwać każdy liczący się podmiot w kraju.
Stajemy się największą i najlepiej ocenianą redakcją dodatków prasowych w Polsce.
NASZA WIZJA
Chcemy budować prestiżowy wizerunek firm i instytucji
w najważniejszych mediach w Polsce.
NASZE WARTOŚCI
SKUTECZNOŚĆ
Liczy się efekt.ROZWÓJ
Stajemy się coraz lepsidla naszych partnerów.
PROFESJONALIZM
Mamy znakomitych specjalistów w branży.PRESTIŻ
Wybierają nas najlepsi klienci, pracownicy i najlepsze media.KREATYWNOŚĆ
Tworzymy nowe, autorskie rozwiązania.“Monitor Rynkowy” w Dzienniku Gazecie Prawnej, Puls Biznesu, parkiet.com,
rp.pl (wraz z serwisami tematycznymi), pb.pl, bankier.pl, infor.pl, gazetaprawna.pl,
dziennik.pl, forsal.pl, monitorrynkowy.pl i laurinternetu.pl.
W publikacjach stawiamy na elegancki przekaz i merytoryczną jakość treści. Specjalizujemy się w wywiadach, reportażach, opisach, a także formach łączonych. Jesteśmy wiarygodnym partnerem dla firm, które cenią sobie kształtowanie odpowiedniego wizerunku medialnego w oczach zarówno całego liczącego się w Polsce biznesu, jak i pojedynczych docelowych konsumentów.
Prezentujemy siłę polskich innowacji, sukcesy firm w biznesie, skuteczność w pozyskiwaniu funduszy unijnych i ich przełożeniu
na wartości dodane, ważne aktualności, przykłady wyjątkowych mariaży tradycji i nowoczesności czy skuteczność zarządzania.
PROWADZIMY PROGRAMY MEDIALNE
SIŁA POLSKI
Tytuły przyznawane są w oparciu o dostępne publicznie dane, opinie ekspertów i członków Kapituły Programu, wskaźniki ekonomiczne, ale również stabilność, perspektywy rozwoju, inwestycje strategiczne, analizę SWOT, uzyskane wcześniej nagrody i wyróżnienia.
SYMBOL
Honorujemy te firmy i instytucje, których marka stała się reprezentatywna i tożsama z działalnością całej branży. Celem naszym jest, aby pisząc i mówiąc o danej organizacji mieć na myśli najlepszą, symboliczną jakość zarządzania i działania.
LAUR INTERNETU
Stanowi potwierdzenie zarówno jakości oferowanego produktu czy usługi, jak i przede wszystkim uznania wśród milionów polskich internautów. Jest przyznawany najlepszym, najczęściej wybieranym i najbardziej zaufanym markom obecnym w polskim internecie.
WYBIERZ POLSKIE
Kampania, która ma za zadanie pokazać rdzenne polskie firmy i instytucje będące liderami w swoich branżach. Szczególnie te, odnoszące duże sukcesy, innowacyjne, odkrywcze oraz mogące być przykładem dynamicznego rozwoju i wielkich możliwości.
i nie ograniczając własnych ambicji.
Przy realizacji projektów myślimy o skutecznych działaniach w przyszłości.