Reklama

W sekcji “Reklama” przedstawiamy Państwu wszystkie niezbędne informacje dotyczące możliwości reklamowania się
na portalu MonitorRynkowy.pl.

SG – Strona główna.
ROS – Emisja w całym serwisie.
Flat fee – Model rozliczeń za kampanię reklamową w internecie. Polega on na określeniu stałej stawki, którą ma zapłacić reklamodawca za wyświetlanie reklamy w określonym czasie w serwisie wydawcy. Nie ma tu znaczenia faktyczna liczba wyświetleń, liczba kliknięć ani inne czynności wykonywane przez użytkowników.
CPM – Koszt wyświetlenia 1000 razy strony z reklamą. Najczęściej jest wykorzystywany w kampaniach displayowych (banerowych), szczególnie w tych, które mają na celu kreowanie lub wzmacnianie wizerunku firmy a nie bezpośrednie przełożenie na natychmiastowe działania. Reklamodawca w tym modelu płaci za liczbę wyświetleń strony z reklamą.
In-Feed – reklamy te umieszczane są między elementami treści kanału, na początku lub na końcu kanału. Użytkownicy trafiają na reklamy In-Feed podczas przewijania treści.


By uzyskać wycenę z poszczególnych rozwiązań, prosimy o przesłanie zapytania na adres: reklama@monitorrynkowy.pl.


Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Laur Internetu

Wybierz Polskie