KolaboIT: pozycjonowanie i Adsy podstawą zwiększania zysków w sieci

Rozmowa z Jerzym Zielińskim, prezesem zarządu KolaboIT, o współczesnych strategiach marketingowych

Jakie podejście stosuje KolaboIT przy tworzeniu strategii marketingowych dla nowych klientów?

W KolaboIT stosujemy indywidualne podejście do każdego klienta, rozpoczynając od analizy jego sytuacji biznesowej. Uwzględniamy specyfikę branży, konkurencję i sezonowość, dogłębnie poznając też działalność klienta. Rozmawiamy m.in. o poziomie zatowarowania, marżach i dotychczasowych doświadczeniach z reklamami, np. w Google. Dzięki temu proponujemy rozwiązania maksymalizujące zyski, dostosowane do budżetu i celów klienta. Firmom o mniejszych budżetach oferujemy np. szkolenia, które uczą samodzielnego zarządzania kampaniami na wysokim poziomie.

Jakie trendy w marketingu internetowym uważają państwo za kluczowe w najbliższych latach?

Kluczowe są dwa trendy: synergia kanałów reklamowych oraz rozwój analityki. Integracja kanałów takich jak SEO, Google Ads i social media, jest coraz istotniejsza. Optymalizacja treści pod SEO wspiera płatne działania w Google Ads, a remarketing w mediach społecznościowych uzupełnia organiczne działania. Z kolei wielokanałowa strategia pozwala maksymalizować efekty przy niższych kosztach. Równie ważna jest analityka, która umożliwia precyzyjne monitorowanie i dostosowywanie strategii do wyników. Elastyczne reagowanie na zmiany w biznesie klienta, jego branży czy oczekiwaniach konsumentów jest kluczowe dla długotrwałego sukcesu.

Gdyby mogli państwo wyeliminować jeden powtarzający się błąd, jaki widać u nowych klientów: co by to było?

Najczęstszy błąd to koncentracja na krótkoterminowych efektach kosztem strategii długoterminowej. Klienci często oczekują szybkich wyników, pomijając fundamenty, takie jak SEO, tworzenie wartościowych treści czy budowanie lojalności swoich klientów. Choć kampanie płatne mogą przynieść natychmiastowe wzrosty, bez inwestycji w długofalowy rozwój trudno osiągnąć stabilność. Chcemy, by klienci rozumieli, że zbalansowane działania, zarówno krótko-, jak i długoterminowe, przynoszą stabilne efekty, które wspierają bieżące i przyszłe sukcesy w biznesie.

Podziel się:

Nastepne

Steve Cavanagh - Obrona

wt. lis 5 , 2024
Steve Cavanagh – Obrona. Eddie Flynn był kiedyś zawodowym oszustem. Potem został błyskotliwym prawnikiem. Jednak te dwie profesje okazały się zaskakująco podobne… Minął już ponad rok, odkąd Eddie Flynn poprzysiągł sobie, że jego noga nigdy więcej nie postanie w sali sądowej. Wygląda jednak na to, że będzie musiał złamać to postanowienie. Oleg Wołczek, sądzony za morderstwo boss mafii rosyjskiej w Nowym Jorku, właśnie porwał dziesięcioletnią córkę Eddiego, a jego samego […]
Steve Cavanagh - ObronaSteve Cavanagh - Obrona

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie

/tmp/