A Twój pies co by wybrał?

Miłośnicy psów, nie martwcie się. O Was też nie zapominamy. Wiemy, że Wasi pupile to najukochańsze stworzenia na świecie, które również zasługują na wszystko, co najlepsze. Wy również stajecie przed wielkim wyzwaniem zakupu zbilansowanej i pełnej wartości odżywczych karmy. Ponad milion zbadanych paragonów (dziękujemy Ci, PanieParagonie) – i już wiadomo, jaki jest Wybór Klienta. Lider mówi o sobie jako o smaku psich marzeń. Psiarze już wiedzą, że za tym sloganem kryją się produkty marki Pedigree. A oto nadlatuje Biedronka i sprytnie zgarnia drugie miejsce dla swojej marki własnej Puffi. Co ciekawe, trzecie miejsce również zajmuje ta sama sieć ze swoją kolejną linią – Activ Pet. Tuż za podium uplasowały się produkty Chappi, a pierwszą piątkę zamyka Britt.

Podziel się:

Nastepne

Co trzeci uczeń bardziej boi się hejtu w internecie niż ataku w świecie realnym. System edukacji nie radzi sobie z problemem cyberprzemocy

czw. maj 26 , 2022
– Dzieci nie mają świadomości konsekwencji mowy nienawiści w internecie. Nie wiedzą, że hejt potrafi zabić – mówi dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Z przeprowadzonych przez instytut badań wynika, że większość polskich uczniów zetknęła się bezpośrednio lub pośrednio z formami cyberprzemocy, tj. wyzwiskami, ośmieszaniem i poniżaniem, próbami podszywania się, publikacją kompromitujących zdjęć albo filmów, groźbami czy szantażami. Mimo to mniej niż co 10. rozmawia o tym z rodzicami, a nauczyciele i system edukacji często nie są w stanie rozwiązywać problemów […]

Polecamy

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Laur Internetu

Wybierz Polskie