Wesley Chu – Sztuka proroctwa

Wesley Chu – Sztuka proroctwa. Każda wielka historia ma swój początek w proroctwie.

Wesley Chu - Sztuka proroctwa

Według tej przepowiedni to Wen Jian miał być bohaterem – wybrańcem, który obali Wiecznego Chana, nieśmiertelnego boga-tyrana, i ocali królestwo. Wychowany w luksusie, czczony zanim zdążył stawić czoła pierwszemu wrogowi, Jian wydawał się stworzony do wielkości.

Jednak los postanowił napisać inną opowieść. Gdy proroctwo zawodzi, a sam Jian musi uciekać przed przeznaczeniem, zaczyna się prawdziwa podróż – pełna nieoczekiwanych zwrotów i niezwykłych postaci, które spotka na swej drodze. Taishi, legendarna mistrzyni sztuk walki, sądziła, że jej dni chwały dawno minęły. Sali, lojalna wojowniczka, staje przed dylematem dochowania wierności wobec przywódcy, który odszedł. I wreszcie Qisami, szalona zabójczyni, dla której odbieranie życia jest nie tyle koniecznością, co przyjemnością.

W obliczu zdrady, chaosu i własnych wątpliwości Wen Jian będzie musiał odnaleźć w sobie siłę, by stać się kimś, w kogo już nikt – nawet on sam – nie wierzy. Prawdziwym bohaterem.

Wydawnictwo Zysk i S-ka poleca zakup książki: Wesley Chu – Sztuka proroctwa

Podziel się:

Wspomniano o tekście: “Wesley Chu – Sztuka proroctwa”.

Komentarze są niedostępne.

Nastepne

Public Relations w praktyce

pon. mar 10 , 2025
Jak skutecznie budować wizerunek i przekuć go w realne korzyści biznesowe? Katarzyna Sosińska, ekspertka PR, dzieli się wiedzą o autentyczności, strategii i skutecznej komunikacji Jakie są kluczowe elementy strategii budowania wizerunku? Wizerunek firmy to nie tylko strona internetowa czy social media, ale także bezpośredni kontakt z klientem. Kluczowa jest autentyczność – konsumenci są świadomi i wyczuleni na nieszczerość. Dlatego strategia musi opierać się na rzeczywistych wartościach firmy. W przypadku małych […]
Katarzyna SosińskaKatarzyna Sosińska

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie