Co organizatorzy przygotowali dla uczestników GMC Live! vol.3?

Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.

Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:

  • Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
  • Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
  • Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
  • Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
  • Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
  • Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
  • Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
  • Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
  • Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
  • Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
  • Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
  • Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
  • Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
  • Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl


Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ


Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.


GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji.

Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124


***


Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.


Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

• 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.

• 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.

• 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.

• 1 528 – Reakcji pod relacją live.

• 147 – Udostępnienia transmisji online.*


*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.

Podziel się:

Nastepne

Sztuczna inteligencja pomaga w walce z koronawirusem. Nowy model matematyczny wspierany przez SI pozwoli przewidzieć rozwój pandemii

śr. gru 2 , 2020
[DEPESZA] Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji w procesie analizowania procesów rozprzestrzeniania się koronawirusa pozwoli zauważalnie zwiększyć dokładność narzędzi modelowania matematycznego. Dzięki technologii uczenia maszynowego można wychwycić wzory zachowania wirusa nierozpoznawalne przy wykorzystaniu tradycyjnych narzędzi analitycznych. Upowszechnienie modelowania wspartego algorytmami SI pozwoli przyspieszyć wygaszenie pandemii. – Sztuczna inteligencja to potężne narzędzie, więc zastosowanie jej do jednego z najpilniejszych problemów świata jest sensowne – mówi Yaser Abu-Mostafa, profesor elektrotechniki i informatyki na Kalifornijskim Instytucie Technicznym (Caltech), który kierował rozwojem […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie