Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.
Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.
Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:
- Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
- Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
- Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
- Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
- Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
- Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
- Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
- Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
- Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
- Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
- Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
- Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
- Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
- Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl
Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ
Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.
GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji.
Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124
***
Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.
Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:
• 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
• 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
• 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
• 1 528 – Reakcji pod relacją live.
• 147 – Udostępnienia transmisji online.*
*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.