Dołącz do Marketing Management Congress! My też tam będziemy!

Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. 

Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. Prelegenci powiedzą na temat metod wykorzystania kreatywnej reklamy tak, by pozytywnie wpłynęła na sprzedaż. Wskażą, które kluczowe elementy organizacji pracy zmienią oblicze marketingu i jak na dobrym produkcie zbudować silną markę. Skupią się na tym, na jakie elementy „nowej normalności” zwrócić uwagę, by komunikacja marketingowa była skuteczna i odpowiadająca oczekiwaniom odbiorcy. Ponadto wskażą, które narzędzia z dziedziny marketingu technologicznego zoptymalizują pracę działu marketingu.

Wydarzenie odbędzie się 23 września w warszawskim Sound Garden Hotel. 


W gronie prelegentów Marketing Management Congress znaleźli się:

  1. Jacek Walkiewicz– psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców.
    Temat wykładu: „Pełna moc w czasach zmian”
  1. Grzegorz Borowiecki– nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM.
    Temat wykładu: „Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi MarTech dla zarządzających marketingiem”
  1. Wojciech Ławniczak – jeden z pionierów service design thinking w Polsce.
    Temat wykładu: „Selekcja naturalna – marketing w nowej normalności”
  1. Janina Bąk– komendant komedii i wirtuoz statystyki.
    Temat wykładu: „Najbardziej niekochane dziecko marketingu”
  1. Jakub Biel– PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu.
    Temat wykładu: „Sprzedaż dzięki kreatywnej reklamie – metody, sztuczki, badania”
  1. Michał Leszek– Marketing Director rodzinnej firmy Lechpol.
    Temat wykładu: „Produkt jako podstawa budowania silnej marki”
  1. Wojciech Herra– Keynote & Motivational Speaker, pokazuje przenikanie zasad rządzących światem sportu i biznesu.
    Temat wykładu: „Jeżeli diabeł nie będzie mógł cię zrobić złym, zrobi cię zajętym – organizacja pracy własnej i zespołu”
  1. Franciszek Georgiew – CEO Social Tigers.
    Temat wykładu: „Efektywni ludzie w nieefektywnych systemach – jak podnieść jakość pracy działu marketingu?”


Marketing Management Congress

Termin: 23 września 2020

Miejsce: Sound Garden Hotel, Warszawa

 

Więcej informacji, agendę oraz bilety na Marketing Management Congress znajdziesz na stronie internetowej mmcongress.pl.

 

Marketing przyszłości na Ciebie czeka. Spotkaj się z nami na MMC!

Następne

Przez pandemię wzrost cen mieszkań wyhamował. Nie oznacza to jednak, że zaczną one spadać

śr Wrz 16 , 2020
Wybuch pandemii spowodował niewielki spadek cen nieruchomości i przełamał utrzymujący się od dawna trend wzrostowy. W efekcie inwestorzy krótkoterminowi mogą wstrzymywać się z zakupami do czasu, aż będzie wiadomo, czy to tylko pauza, czy zwrot w tył. Z drugiej strony niskie stopy procentowe zniechęcają do lokowania pieniędzy na depozytach. Kupujący natomiast na własne potrzeby […]

Dowiedz się więcej o naszych programach medialnych:

Symbol

Siła

Laur Internetu

Wybierz Polskie

Pozostańmy w kontakcie