Kolejna edycja Kongresu For Social Media !

Spotkanie osób, które na co dzień biorą odpowiedzialność za sukcesy jak i za porażki prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych.

Praca w social mediami wymaga ⇢ nieustannego śledzenia nowości ⇢ poszerzania kompetencji ⇢ i reagowania na zmieniający się świat internetu.

Kolejna edycja Kongresu For Social Media ! – Monitor Rynkowy

W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej.

Na wiosnę zapraszamy Was na szczególną edycję bo w Gdańsku!
Chcemy zabrać Was od biurek i szklanych przestrzeni, żeby w ciekawych okolicznościach przyrody ładować baterie do pełna!


Świat nie czeka!

✔️ Praca w social mediach to wyzwania

✔️ Wciąż pojawiają się nowe możliwości

✔️ podejścia do obsługi klienta,

✔️ pomysły na strategie sprzedażowe,

✔️ kanały komunikacji i narzędzia.

A ciągłe zmiany musimy przekuć na nasz sukces!

Dlaczego warto być na Kongresie #ForSoMe


❯❯❯❯To połączenie idealne: zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, zawsze ciekawy program

❯❯❯❯ oraz fantastyczna atmosfera, a także dużo energii do działania i nowe znajomości. To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6


Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce – niezmiennie od 2014 roku!


Co, gdzie, kiedy:
• Kongres For Social Media
• 20-21.05.2024
• Gdańsk lub online – do wyboru
www.forsm.pl 


Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!


W Programie m.in.:

Temat >>>> Moje tips&tricks przygotowane dla Was o  efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.

Tomasz Kammel – niby nie trzeba przedstawiać a jednak  naprawdę  warto poznać go bliżej i uczyć się od Tomasza jak dobrze rozumieć i  być częścią mediowego świata.

Temat >>>> Trendujące rozwiązania i niestandardowe pomysły – 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej. 

Od Bartosza Walata, którego wykład będzie jak zastrzyk z kreatywności w najczystszej postaci. Czyli to czego nam bardzo trzeba w codziennej pracy.

Temat >>>> Linkedin: Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników. Stanowią oni teraz niemal 1/3 wszystkich profilów.

Ten wykład poprowadzi Adrian Gamoń, który Li  zna jak własną kieszeń. Jest autorem corocznego raportu dot. Linkedin i chętnie podzieli się wszystkimi pomysłami!

Temat >>>>. Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić  sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji. A także kilka mitów które krążą i dlaczego są mitami.

O video opowie nam człowiek, który chyba urodziła się z kamerą – Piotr Król, video Marketing to coś co uwielbia!

Temat >>>> Czas na reklamę>> czyli temat:  Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy. Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skrócenia roboczogodzin nad kampaniami.

By Albert Radomski specjalista od reklam i analizy danych. Baaardzo się cieszymy że udało się znaleźć termin i przyjedzie do nas prosto z… Albanii

Temat >>>> Social Media to wiele różnych formatów > bierzemy na tapet > KONKURSY >>: AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI. Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu tresci za pomocą AI.

Agnieszka Stelamszczyk > ogrom doświadczenia i fachowa wiedza. Nieskończona ilość przeprowadzonych kampanii . Gorąco polecamy ten wykład. Będzie też o ostatnim ich case dla Haribo  – konkurs z wykorzystaniem AI. Będzie okazja, żeby wiele pomysłów wdrożyć u siebie.

Temat >>>> Nie zabraknie też >>>  AR, VR, XR, MR czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach.Wychodząc od twardych danych uwiarygodniających wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako wartościowego medium w komunikacji marek, przejdę do pokazania jak różnorodne i wszechstronne mogą być jej zastosowania – pod kątem branż jakie mogą z niej zasadnie korzystać, funkcji jakie może w kampanii pełnić, a także rozmiarów budżetów marketingowych, które pozwalają na sięganie po nią.

Jan Ożarowski jak sam mówi rozszerzona rzeczywistość to całe jego życie <3


To będzie idealne połączenie:

➜ najlepszego programu dla social media managera,
➜ cudownych warunków oraz atmosfery, żeby odejść od biurka, poznać nowych ludzi i wymienić się doświadczeniami.


www.forsm.pl 

Zapraszamy!

Podziel się:

Nastepne

Douglas Adams - Restauracja na końcu wszechświata. Edycja ilustrowana

pon. mar 11 , 2024
Drugi tom kultowego cyklu, genialnie zilustrowany przez wielokrotnie nagradzanego rysownika i autora książek Chrisa Riddella. Kilka sekund przed zniszczeniem Ziemi w celu przygotowania terenu pod budowę drogi szybkiego ruchu Arthur Dent zostaje zabrany z Ziemi przez swojego przyjaciela Forda Prefecta, specjalistę od badań terenowych nowego wydania encyklopedii Autostopem przez Galaktykę, który ostatnie piętnaście lat spędził na Ziemi, udając bezrobotnego aktora. Dynamiczna para zaczyna wspólną podróż w przestrzeni kosmicznej, wspomagana przez […]
Douglas Adams - Restauracja na końcu wszechświata. Edycja ilustrowana – Monitor Rynkowy

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie