Kongres For Social Media – Spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych

Kolejna edycja Kongresu For Social Media #forSM, czyli dwudniowego treningu z social media marketingu!

23-24 maja | Gdańsk | www.forsm.pl

To jeden z ulubionych kongresów w Polsce i rozwiązanie dla osób prowadzących konta firmowe w mediach społecznościowych. Kongres odbywa się od 2014 roku. Jest bardzo wysoko oceniony przez uczestników.

Bardzo się cieszymy, że po tak długiej przerwie kolejne spotkanie przypada właśnie w Gdańsku.

I to będzie połączenie doskonałe>>>

  • Dużo dobrej wiedzy oraz
  • Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi


Jaka tematyka?

• Spotykamy się z ekspertami-praktykami, którzy w codziennej pracy szukają możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych.
• Dowiesz się̨ jak wykorzystać konkretne i przemyślane działania w Social Mediach i przełożyć́ swoją obecność́ w wymierne korzyści dla biznesu.
• Podpowiemy jakie są̨ możliwości poszczególnych kanałów i jak wykorzystać́ je w codziennej praktyce.
Jakie są trendy – co może być́ dla danej branży szczególnie ważne, i jak się̨ na to przygotować́.
• Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce.
• Obecność na Kongresie sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.
• Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.

Jeżeli masz swoją markę, którą chciałbyś wypromować w social media, jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za działania i obecność firmy w mediach społecznościowych lub ten obszar jest dla Ciebie ważny biznesowo, to nie może Cię zabraknąć tego dnia! Szykujemy nowe rozwiązania, ciekawe pomysły na social media i działania, które przełożysz na korzyści dla biznesu.


W programie m.in.:

Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska, Uniwersytet Jagielloński

 Spadające zasięgi?  Niższa aktywność odbiorców na profilach? Każdy, kto zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych doskonale zna te problemy, a algorytmy bywają bezlitosne. Jak zatem zaktywizować naszych odbiorców? Co zrobić, poza słynnym CTA lub rozpoczęciem kampanii płatnych? Warto poznać inne sposoby oraz skuteczne a mniej popularne techniki, które sprawdzą się zarówno wśród nowych profili, jak i kont, które mają już spore grono odbiorców.


Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help Bartosz Walat, VMLY&R

Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.


Temat: Budowanie strategii w social mediach. Łukasz Korczewski, Media Monks

1. Dlaczego tworzenie strategii jest tak ważne? (wstęp)

2. O jakich aspektach należy pamiętać przy przygotowaniu fundamentów pod stworzenie strategii?

3. Różnice w budowaniu strategii dla osób publicznych, a marek.

4. Jak podejść do analizy konkurencji i kanałów własnych?

5. Jak zbudowanać profil konsumenta, ideę, insight i key message?

6. Jak ideę przekuć na egzekucję?

7. W jaki sposób planować działania z influencerami?

7. O czym należy pamiętać, by wypracowana strategia była rzeczywiście egzekwowana?


Temat:
Czas na wdrożenie socialowego contentu – co można przeoczyć? Marcin Lorenc, Lite e-Commerce

Wdrażanie contentu w social mediach nie jest jednorazowe – trzeba je stale optymalizować i dopasowywać do potrzeb. Pomaga w tym, między innymi, korzystanie z odpowiednich narzędzi, testowanie i dobrze przygotowana strategia. Skorzystamy na tym jednak dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć, jak to wszystko połączyć i na co zwrócić uwagę na kolejnych etapach. Poznaj wskazówki, które ułatwią i usprawnią publikowanie materiałów na Twoich platformach socialowych.


Temat:
Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube oraz tworzyć treści w ciekawy sposób? Przemysław Gajos, LifeTube

Założenie kanału na YouTube nie jest aktualnie żadnym problemem, podobnie jak popełnienie częstego błędu, jakim jest zamienienie go w agregat skupiający wszystkie produkowane przez naszą markę wideo. To, co stanowi prawdziwe wyzwanie, to wykreowanie kanału, który stanie się efektywnym miejscem komunikacji przyciągającym widzów i skupiającym wokół siebie aktywną społeczność. Jak zatem znaleźć pomysł na kanał, co jest kluczowe przy produkowaniu wideo na YT, jakich błędów unikać – pytań, które należy sobie postawić przed rozpoczęciem działań na YouTube jest całe mnóstwo. Podczas swojego wystąpienia postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich oraz przybliżyć kluczowe tajniki platformy.


Temat: Meta (Facebook) Ads – 5 taktyk, dzięki którym lepiej przejdziesz przez ciemne doliny w kampaniach reklamowych.Mateusz Nowak, Niebieski Lis

• sytuacja 1: ograniczony budżet reklamowy

• sytuacja 2: mocne SEO i produkt, który nie pasuje do social mediów

• sytuacja 3: słabe wyniki mimo przyrostu klientów

• sytuacja 4: sufit skalowania kampanii

• sytuacja 5: brak danych z Pixela


Temat: Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać? Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine

Czy tylko marka dla młodych ma szansę na TikToku? Jak dobrać narzędzia i działać skutecznie? Co jeśli nie dysponuję pokaźnym budżetem mediowym? Podczas prezentacji uzyskasz odpowiedź na te i wiele innych pytań wprowadzających w tajniki efektywnych działań reklamowych na najszybciej rozwijającej się platformie społecznościowej w Polsce.


Temat: Jak stworzyć konkurs na Instagramie który dotrze do pół miliona odbiorców.Aneta Chrzanowska, Eobuwie.pl

Konkursy na Instagramie są jedną z najpopularniejszych form zaangażowania fanów w mediach społecznościowych. Podczas mojej prezentacji opowiem Ci w jak zaplanować konkurs, który wzbudzi duże zainteresowanie i zasięg organiczny. Dowiesz się jakie są rodzaje konkursów i w realizacji jakiego celu mogą Ci pomóc.  Przedstawię przykłady konkursów, które „rozbiły bank”.


Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć. Agnieszka Banaś, Monday Group

Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka?

Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy.


Temat: Ciekawy formaty i przekaz – czyli jak na nowo rozbudzić znudzonego i zblazowanego konsumenta. Wojtek Kardyś, GOOD FOR YOU

 Co działa, co jest w trendzie, a co jest mrzonką i spekulacją marketingową?!

O influencerach, video, metaversum i NFT.


Temat: Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Taktyki i nowości/zmiany w praktycznym zastosowaniu. Adrian Gamoń

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy LinkedIn wprowadził sporo zmian, które mogą być świetną okazją do modyfikacji taktyk biznesowych na LInkedInie.

Dzięki mojej prelekcji:

  • poznasz zmiany, jakie zaszły/zachodzą/lub niebawem zajdą na LinkedInie (dot. strony firmowej, profilu osobowego, treści i płatnych kampanii),
  • będziesz wiedzieć, kiedy i jak korzystać optymalnie z profilu osobowego w trybie autora, jak skuteczniej generować leady za pomocą strony firmowej
  • będziesz wiedzieć jak zaadaptować się do sporych zmian w menedżerze reklam i jeszcze skuteczniej korzystać z płatnych kampanii,
  • zaktualizujesz wiedzę na temat algorytmu treści.


Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media. Agata Kostrzewa, Narrative Impact

Jak budować opowieść o marce w social mediach?Jakie cechy powinna mieć opowieść, żeby była angażująca? Kto jest naszym sprzymierzeńcem, a co może okazać się przeszkodą w osiągnięciu tego? Podczas wystąpienia odpowiem na te i inne pytania, które sprawią, że spojrzycie na komunikację w social mediach z nowej perspektywy.


Temat: Trendy w social mediach – czyli jak na naszych oczach kształtuję się przyszłość i o co warto obserwować. Mateusz Suryś, VMLR&Y

Opis: Dlaczego Facebook przestaje być fajnym miejscem dla młodych ludzi? A także co właściwie oznacza autentyczność i dlaczego Tik-Tok ma na tym polu sporą konkurencje? I co w dzisiejszych czasach możemy właściwie nazwać social mediami? Na te pytanie i jeszcze kilka innych odpowiem podczas prezentacji o najnowszych trendach, gdzie wspólnie zerkniemy w przyszłość i sprawdzimy co się za nią kryje.


BONUS: do każdego biletu udostępniamy wykłady z 2 ostatnich edycji kongresu ForSM:

1. Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych. / Dawid Zając

2. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać. / Przemysław Gajos

3. Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc? / Miłosz Jacyna

4. Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. / Jan Ożarowski

5. Make Media Social Again. / Adam Kręgielewski

6. Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika. / Agata Patoła

7. Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom. / Piotr Gatys

8. Co zamiast Facebooka? – czyli subiektywny przegląd mediów, które (mogą), ale nie muszą zastąpić giganta. / Martyna Picheta, Mateusz Suryś

9. Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę. / Krzysztof Janosiewicz

10. O strategii w Social Media jako przemyślanej sekwencji działań do ułożonego planu. / Anna Ledwoń-Blacha

11. Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes. / Marta Szufranowicz

12. To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens. / Agnieszka Banaś

13. Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy. / Jan Zając

14. User Generated Content jako narzędzie marketingowe. / Katarzyna Brożyna

15. Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha

16. YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek

17. Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas

18. Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację. / Edie Maciejewska

19. Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. / Mateusz Nowak

20. LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. / Adrian Gamoń

21. W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. / Katarzyna Brożyna

22. Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie / Agata Patoła

23. Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha

24. Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka

25. Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur

26. Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos

27. Podcasty w marketingu? / Marta Janus


Kongres For Social Media 23-24.05.22 | Gdańsk | www.forsm.pl
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!

BILETY:
Łap swój bilet na ▶ www.forsm.pl

W pakiecie:
• Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarne
• After party
• Spotkania plenerowe w trakcie kongresu
• Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej.
• Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami.
• Welcome pack.
• Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.
• Podczas dłuższej przerwy lunch.
▪ Sesje Q&A
▪ Certyfikat potwierdzający uczestnictwo

Masz pytania? forsm@indm.pl

Pierwszy raz na Kongresie ForSM? Zapraszamy ❯ ❯ ❯ dołącz do grupy poznaj Kongres ForSM ❯ ❯ ❯ i zobacz wykłady z poprzednich edycji:
https://www.facebook.com/groups/554509945626576


Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.

Więcej informacji o kongresie na ➡ www.forsm.pl

Naszym zdaniem nie może Ciebie zabraknąć!

Podziel się:

Nastepne

Jesienią ruszą pierwsze nabory na fundusze unijne z perspektywy na lata 2021–2027

czw. maj 19 , 2022
– Programy wciąż są negocjowane przez polski rząd z Komisją Europejską i późną jesienią powinniśmy móc uruchamiać pierwsze konkursy – zapowiada Mikołaj Różycki, zastępca prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W nowej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska otrzyma z Unii Europejskiej łącznie ok. 770 mld zł, a firmy znów będą mogły korzystać z całego wachlarza instrumentów wsparcia w ramach programów krajowych i 16 programów regionalnych.  – Polskie firmy stosunkowo chętnie korzystają z dofinansowania unijnego, chociaż wciąż wiele z nich się na […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie