Kongres For Social Media – Spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych

Kolejna edycja Kongresu For Social Media #forSM, czyli dwudniowego treningu z social media marketingu!

23-24 maja | Gdańsk | www.forsm.pl

To jeden z ulubionych kongresów w Polsce i rozwiązanie dla osób prowadzących konta firmowe w mediach społecznościowych. Kongres odbywa się od 2014 roku. Jest bardzo wysoko oceniony przez uczestników.

Bardzo się cieszymy, że po tak długiej przerwie kolejne spotkanie przypada właśnie w Gdańsku.

I to będzie połączenie doskonałe>>>

  • Dużo dobrej wiedzy oraz
  • Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi


Jaka tematyka?

• Spotykamy się z ekspertami-praktykami, którzy w codziennej pracy szukają możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych.
• Dowiesz się̨ jak wykorzystać konkretne i przemyślane działania w Social Mediach i przełożyć́ swoją obecność́ w wymierne korzyści dla biznesu.
• Podpowiemy jakie są̨ możliwości poszczególnych kanałów i jak wykorzystać́ je w codziennej praktyce.
Jakie są trendy – co może być́ dla danej branży szczególnie ważne, i jak się̨ na to przygotować́.
• Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce.
• Obecność na Kongresie sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.
• Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.

Jeżeli masz swoją markę, którą chciałbyś wypromować w social media, jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za działania i obecność firmy w mediach społecznościowych lub ten obszar jest dla Ciebie ważny biznesowo, to nie może Cię zabraknąć tego dnia! Szykujemy nowe rozwiązania, ciekawe pomysły na social media i działania, które przełożysz na korzyści dla biznesu.


W programie m.in.:

Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska, Uniwersytet Jagielloński

 Spadające zasięgi?  Niższa aktywność odbiorców na profilach? Każdy, kto zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych doskonale zna te problemy, a algorytmy bywają bezlitosne. Jak zatem zaktywizować naszych odbiorców? Co zrobić, poza słynnym CTA lub rozpoczęciem kampanii płatnych? Warto poznać inne sposoby oraz skuteczne a mniej popularne techniki, które sprawdzą się zarówno wśród nowych profili, jak i kont, które mają już spore grono odbiorców.


Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help Bartosz Walat, VMLY&R

Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.


Temat: Budowanie strategii w social mediach. Łukasz Korczewski, Media Monks

1. Dlaczego tworzenie strategii jest tak ważne? (wstęp)

2. O jakich aspektach należy pamiętać przy przygotowaniu fundamentów pod stworzenie strategii?

3. Różnice w budowaniu strategii dla osób publicznych, a marek.

4. Jak podejść do analizy konkurencji i kanałów własnych?

5. Jak zbudowanać profil konsumenta, ideę, insight i key message?

6. Jak ideę przekuć na egzekucję?

7. W jaki sposób planować działania z influencerami?

7. O czym należy pamiętać, by wypracowana strategia była rzeczywiście egzekwowana?


Temat:
Czas na wdrożenie socialowego contentu – co można przeoczyć? Marcin Lorenc, Lite e-Commerce

Wdrażanie contentu w social mediach nie jest jednorazowe – trzeba je stale optymalizować i dopasowywać do potrzeb. Pomaga w tym, między innymi, korzystanie z odpowiednich narzędzi, testowanie i dobrze przygotowana strategia. Skorzystamy na tym jednak dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć, jak to wszystko połączyć i na co zwrócić uwagę na kolejnych etapach. Poznaj wskazówki, które ułatwią i usprawnią publikowanie materiałów na Twoich platformach socialowych.


Temat:
Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube oraz tworzyć treści w ciekawy sposób? Przemysław Gajos, LifeTube

Założenie kanału na YouTube nie jest aktualnie żadnym problemem, podobnie jak popełnienie częstego błędu, jakim jest zamienienie go w agregat skupiający wszystkie produkowane przez naszą markę wideo. To, co stanowi prawdziwe wyzwanie, to wykreowanie kanału, który stanie się efektywnym miejscem komunikacji przyciągającym widzów i skupiającym wokół siebie aktywną społeczność. Jak zatem znaleźć pomysł na kanał, co jest kluczowe przy produkowaniu wideo na YT, jakich błędów unikać – pytań, które należy sobie postawić przed rozpoczęciem działań na YouTube jest całe mnóstwo. Podczas swojego wystąpienia postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich oraz przybliżyć kluczowe tajniki platformy.


Temat: Meta (Facebook) Ads – 5 taktyk, dzięki którym lepiej przejdziesz przez ciemne doliny w kampaniach reklamowych.Mateusz Nowak, Niebieski Lis

• sytuacja 1: ograniczony budżet reklamowy

• sytuacja 2: mocne SEO i produkt, który nie pasuje do social mediów

• sytuacja 3: słabe wyniki mimo przyrostu klientów

• sytuacja 4: sufit skalowania kampanii

• sytuacja 5: brak danych z Pixela


Temat: Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać? Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine

Czy tylko marka dla młodych ma szansę na TikToku? Jak dobrać narzędzia i działać skutecznie? Co jeśli nie dysponuję pokaźnym budżetem mediowym? Podczas prezentacji uzyskasz odpowiedź na te i wiele innych pytań wprowadzających w tajniki efektywnych działań reklamowych na najszybciej rozwijającej się platformie społecznościowej w Polsce.


Temat: Jak stworzyć konkurs na Instagramie który dotrze do pół miliona odbiorców.Aneta Chrzanowska, Eobuwie.pl

Konkursy na Instagramie są jedną z najpopularniejszych form zaangażowania fanów w mediach społecznościowych. Podczas mojej prezentacji opowiem Ci w jak zaplanować konkurs, który wzbudzi duże zainteresowanie i zasięg organiczny. Dowiesz się jakie są rodzaje konkursów i w realizacji jakiego celu mogą Ci pomóc.  Przedstawię przykłady konkursów, które “rozbiły bank”.


Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć. Agnieszka Banaś, Monday Group

Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka?

Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy.


Temat: Ciekawy formaty i przekaz – czyli jak na nowo rozbudzić znudzonego i zblazowanego konsumenta. Wojtek Kardyś, GOOD FOR YOU

 Co działa, co jest w trendzie, a co jest mrzonką i spekulacją marketingową?!

O influencerach, video, metaversum i NFT.


Temat: Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Taktyki i nowości/zmiany w praktycznym zastosowaniu. Adrian Gamoń

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy LinkedIn wprowadził sporo zmian, które mogą być świetną okazją do modyfikacji taktyk biznesowych na LInkedInie.

Dzięki mojej prelekcji:

  • poznasz zmiany, jakie zaszły/zachodzą/lub niebawem zajdą na LinkedInie (dot. strony firmowej, profilu osobowego, treści i płatnych kampanii),
  • będziesz wiedzieć, kiedy i jak korzystać optymalnie z profilu osobowego w trybie autora, jak skuteczniej generować leady za pomocą strony firmowej
  • będziesz wiedzieć jak zaadaptować się do sporych zmian w menedżerze reklam i jeszcze skuteczniej korzystać z płatnych kampanii,
  • zaktualizujesz wiedzę na temat algorytmu treści.


Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media. Agata Kostrzewa, Narrative Impact

Jak budować opowieść o marce w social mediach?Jakie cechy powinna mieć opowieść, żeby była angażująca? Kto jest naszym sprzymierzeńcem, a co może okazać się przeszkodą w osiągnięciu tego? Podczas wystąpienia odpowiem na te i inne pytania, które sprawią, że spojrzycie na komunikację w social mediach z nowej perspektywy.


Temat: Trendy w social mediach – czyli jak na naszych oczach kształtuję się przyszłość i o co warto obserwować. Mateusz Suryś, VMLR&Y

Opis: Dlaczego Facebook przestaje być fajnym miejscem dla młodych ludzi? A także co właściwie oznacza autentyczność i dlaczego Tik-Tok ma na tym polu sporą konkurencje? I co w dzisiejszych czasach możemy właściwie nazwać social mediami? Na te pytanie i jeszcze kilka innych odpowiem podczas prezentacji o najnowszych trendach, gdzie wspólnie zerkniemy w przyszłość i sprawdzimy co się za nią kryje.


BONUS: do każdego biletu udostępniamy wykłady z 2 ostatnich edycji kongresu ForSM:

1. Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych. / Dawid Zając

2. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać. / Przemysław Gajos

3. Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc? / Miłosz Jacyna

4. Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. / Jan Ożarowski

5. Make Media Social Again. / Adam Kręgielewski

6. Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika. / Agata Patoła

7. Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom. / Piotr Gatys

8. Co zamiast Facebooka? – czyli subiektywny przegląd mediów, które (mogą), ale nie muszą zastąpić giganta. / Martyna Picheta, Mateusz Suryś

9. Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę. / Krzysztof Janosiewicz

10. O strategii w Social Media jako przemyślanej sekwencji działań do ułożonego planu. / Anna Ledwoń-Blacha

11. Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes. / Marta Szufranowicz

12. To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens. / Agnieszka Banaś

13. Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy. / Jan Zając

14. User Generated Content jako narzędzie marketingowe. / Katarzyna Brożyna

15. Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha

16. YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek

17. Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas

18. Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację. / Edie Maciejewska

19. Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. / Mateusz Nowak

20. LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. / Adrian Gamoń

21. W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. / Katarzyna Brożyna

22. Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie / Agata Patoła

23. Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha

24. Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka

25. Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur

26. Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos

27. Podcasty w marketingu? / Marta Janus


Kongres For Social Media 23-24.05.22 | Gdańsk | www.forsm.pl
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!

BILETY:
Łap swój bilet na ▶ www.forsm.pl

W pakiecie:
• Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarne
• After party
• Spotkania plenerowe w trakcie kongresu
• Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej.
• Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami.
• Welcome pack.
• Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.
• Podczas dłuższej przerwy lunch.
▪ Sesje Q&A
▪ Certyfikat potwierdzający uczestnictwo

Masz pytania? forsm@indm.pl

Pierwszy raz na Kongresie ForSM? Zapraszamy ❯ ❯ ❯ dołącz do grupy poznaj Kongres ForSM ❯ ❯ ❯ i zobacz wykłady z poprzednich edycji:
https://www.facebook.com/groups/554509945626576


Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.

Więcej informacji o kongresie na ➡ www.forsm.pl

Naszym zdaniem nie może Ciebie zabraknąć!

Podziel się:

Nastepne

Michael Lewis - Przeczucie. Opowieść o czasach pandemii

czw. maj 19 , 2022
Gdy z Chin zaczęły napływać niepokojące wiadomości o nowym wirusie, naukowcy i lekarze szybko docenili ich wagę i chcieli rozpocząć działania prewencyjne. Jednak amerykańskie (i nie tylko) władze upierały się, że nie ma się czym martwić. Mimo alarmów ze strony ludzi nauki prezydent Trump zachowywał się, jakby nic się nie działo. Szkolny projekt trzynastolatki dotyczący patogenu przenoszonego drogą powietrzną przekształca się w zaawansowany model rozwoju epidemii. Lokalni urzędnicy ujawniają prawdę […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Laur Internetu

Wybierz Polskie