Podsumowanie Festiwalu Komunikacji Społecznej “Trzy światy”

W dniach 7 -8 grudnia odbyła się II edycja  Festiwalu Komunikacji Społecznej Trzy światy – świat realny, świat wirtualny, świat opowiadany organizowanego przezWydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej oraz Zespół Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta w Częstochowie.

Podsumowanie Festiwalu Komunikacji Społecznej "Trzy światy" – Monitor Rynkowy

W pierwszym dniu Festiwalu odbyły się panele dyskusyjne w formule science to public, a tematyką była Magia wartości. Panele przygotowywane były wspólnie z ekspertami Sektorowej Rady ds. Kompetencji – Komunikacja Marketingowa. Dyskusja dotyczyła sposobu współdzielenia współczesnych wartości oraz różnic generacyjnych i kulturowych mogących występować w odniesieniu do współodczuwania wartości. I tak w świecie realnym dyskutowano o pułapce wartości marek – jej prawdach, półprawdach i kłamstwach a więc, przede wszystkim, o green washingu. Świat wirtualny związany był z wirtualną aksjologią i myślącymi maszynami, a zatem królowała w nim sztuczna inteligencja. W świecie opowiadanym rozmawiano natomiast o przyszłości komunikacji i tym co będzie w niej istotniejsze – magia słowa czy wartość obrazu.

W tym dniu miał także miejsce Program Profilaktyki Uzależnień skierowany do uczniów częstochowskich szkół. Uczniowie mogli wysłuchać dwóch prelekcji oraz debaty w stylu oksfordzkim pt. „Alkohol rzecz zbędna?” przygotowanej przez uczniów Zespołu Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta w Częstochowie oraz IX LO im. C.K. Norwida w Częstochowie.

W drugim dniu w Akademickim Centrum Kultury mogliśmy obejrzeć występ Teatru „Radwanek”, który prowadzony jest przez Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Fundacja została także partnerem konkursu „Magia wartości – influencerzy dobra”, który organizowany jest w ramach Festiwalu. Uczestnicy przygotowują plakaty i filmy reklamowe o tematyce społecznej – finał konkursu miał miejsce właśnie 8 grudnia w ACK.


Partnerzy Festiwalu: Sektorowa Rada ds. Kompetencji Komunikacja Marketingowa oraz Urząd Miasta Częstochowy.

Partner konkursu: Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Patronaty: Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk oraz JM Rektor Politechniki Częstochowskiej prof. dr hab. inż. Norbert Sczygiol.

Patronat medialny: Radio Jura

Sponsorzy: FC Auto System, Exact Systems, Avia Unimot, Batna 24, SGP Group, Agencja Rozwoju Regionalnego, Asten Group oraz Test Systemy Uszczelniające.

Podziel się:

Nastepne

Duchy zimowej nocy

czw. gru 21 , 2023
Magiczna podróż po świecie duchów, tajemnic i niesamowitych zjawisk. Ogień przytulnie trzaskający w kominku, dużo smacznego jedzenia i towarzystwo najbliższych osób to doskonała oprawa do snucia opowieści z dreszczykiem. Tradycja ta wielu osobom słusznie kojarzy się z czasami wiktoriańskimi. Właśnie dlatego w antologii znalazły się opowiadania grozy pióra takich pisarzy jak Jerome K. Jerome, Mrs Henry Wood, Mary Elizabeth Braddon czy John Berwick Harwood. Historie zawarte w tej książce łączy […]
Duchy zimowej nocy – Monitor Rynkowy

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie