Po raz 9. w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbył się Golden Marketing Conference. Jak przy każdej edycji, wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów z marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce.

Wzorem z lat ubiegłych GMC odbył się w formule hybrydowej, co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.
Tegoroczna edycja potwierdziła to, co mówi się o Golden Marketing Conference w branży marketingowej – to wydarzenie profesjonalnie zorganizowane, z bardzo wysokim poziomem merytorycznym i przestrzenią na wymianę doświadczeń. Konferencja objęta jest także akredytacją międzynarodowego programu DIMAQ.
GMC było pierwszą okazją do występu przed żywą publicznością po prawie dwuletniej przerwie dla takich wybitnych ekspertów jak: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Przemek Modrzewski , Grzegorz Miecznikowski, Aleksander Poniewierski czy Maciej Martowicz.
Na scenie pojawili się również przedstawiciele takich brandów jak: TikTok, Żabka Polska, Ringier Axel Springer Polska, KUBOTA, Core Law, Macopedia, Grupa iCEA, Bilot, Whites, Socjomania, Grupa MTP, Gameset, Verseo, AdRebellion oraz Mobee Dick.
Organizator na wiosnę zapowiada jubileuszową 10. edycję Golden Marketing Conference.