
Skoro mówiliśmy o ketchupie, to nie możemy zapomnieć o majonezie. Historia wprawdzie nikogo nie opromieniła sławą wynalezienia tego przepysznego dodatku, ale pierwszą osobą sprzedającą taki gotowy produkt w swym sklepie był pan Hellmann, który w 1905 r. zaczął oferować klientom wyrób swojej żony, znany dziś jako majonez.
Dzisiaj nie wyobrażamy sobie bez niego wielu potraw, a jego smak i jedwabista konsystencja podbiły wiele kubków smakowych. Oj, rozmarzyliśmy się, a tu czas wskazać tych, których Wybór Klientów nagrodził laurem zwycięstwa. Wszystko dzięki przebadaniu ponad miliona paragonów obecnych w aplikacji PanParagon. Zatem do dzieła.
Odwieczną rywalizację pt. „Winiary czy Kielecki” wygrywa ten pierwszy, ale jego rywal bardzo mocno depcze mu po piętach. Trzecia jest marka Madero. Pudliszki znalazły się tuż za podium, a listę najlepszych pięciu majonezów zamyka marka wspominanego już wcześniej pana Hellmanna – Hellmann’s
Wybór Klientów to największy w Polsce konkurs popularności kupowanych produktów i wybieranych sklepów. O kolejności w rankingu decyduje liczba produktów zakupionych w całym roku przez użytkowników aplikacji PanParagon, która na ten moment jest jedną z najpopularniejszych polskich aplikacji do przechowywania paragonów. Dzięki temu wyniki rankingu są niezależne i w sposób przejrzysty pozwalają wyłonić laureatów.