Kongres For Social Media – Gdańsk 2024

Za nami kolejna edycja Kongres For Social Media, która odbyła się Gdańsku w dniach 20-21 maja. Wydarzenie zgromadziło profesjonalistów z branży social media, a sam kongres stał się jednym z ważniejszych spotkań w kalendarzu marketerów, oferując uczestnikom możliwość wymiany doświadczeń i zdobycia wiedzy od czołowych ekspertów z branży

Program i tematyka wystąpień

Program kongresu obejmował wiele tematów, odzwierciedlających aktualne trendy i wyzwania w dziedzinie mediów społecznościowych. Wśród omawianych zagadnień znalazły się:

  • wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu – prelegenci podkreślili, jak AI wpływa na branżę, umożliwiając między innymi tworzenie bardziej precyzyjnych kampanii marketingowych,
  • narzędzia ułatwiające codzienną pracę marketerów – w tym świetne tipy oraz zastosowanie w praktyce,
  • zmiany i trendy w social mediach i ich wpływ na naszą markę – jak nagrywać video, jak dopasować strategię do zmieniającego się rynku, jak wykorzystać trendy z głową, a nie ślepo podążać za modą,
  • strategie contentowe na TikToka oraz Instagrama – eksperci przedstawili case studies i najlepsze praktyki w tworzeniu angażujących treści video, uwzględniając przy tym dynamikę zmian tych platform.

Prelegenci i warsztaty

W kongresie uczestniczyli prelegenci z różnych branż, co sprawiło, że wydarzenie było niezwykle wciągające. A sesja warsztatowa z nagrywania video o zachodzie słońca? To był strzał w dziesiątkę! Uczestnicy mogli w praktyce zastosować zdobytą podczas prezentacji wiedzę i wykonać przepiękne kadry, tym samym upamiętniające pobyt nad polskim morzem. Na szczególną uwagę zasługuję również ostatnia prelekcja – prawo i makaki – okazało się, że mają dużo wspólnego!

Networking i wymiana doświadczeń

Jedną z podstawowych funkcji ForSM była możliwość nawiązywania kontaktów. Uczestnicy chętnie rozmawiali ze sobą podczas przerw na kawę, co sprzyjało budowaniu relacji i wymianie doświadczeń biznesowych. Formuła hybrydowa umożliwiła uczestnictwo także tym, którzy nie mogli przyjechać do Gdańska, co zwiększyło zasięg i dostępność wydarzenia. Dla osób online przewidziano także dodatkowy panel pytań w formie czatu, dzięki czemu mogli wejść w bezpośrednią interakcję z prelegentami.

Gość, na którego wszyscy czekali!

Tą osobą był prezenter i mówca – Tomasz Kammel. Podczas swojej prezentacji opowiedział o niezwykle ważnej zmianie mentalnej, która sprawiła, że jego content stał się wartościowy, wyróżniający, spójny i… prawdziwy. Długo poszukiwał swojej ścieżki kariery w social mediach, a ta okazała się na wyciągnięcie ręki. Dziś każdy użytkownik kojarzy Tomasza Kammela z serii video „Jak mówić, żeby się dogadać” i cennymi wskazówkami, dotyczącymi komunikacji i wystąpień publicznych. Robił to od lat – na scenie. A od ponad 2 lat aktywnie dzieli się wiedzą również z internautami.

Kongres For Social Media to niezwykle cenna platforma do nauki i inspiracji dla amatorów i profesjonalistów z branży social media. Wysoka frekwencja, zróżnicowany program oraz zaangażowanie uczestników mogą świadczyć o wciąż rosnącym znaczeniu mediów społecznościowych w strategiach marketingowych. Organizatorzy już zapowiedzieli kolejną edycję, która ma odbyć się jeszcze w tym roku!

Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie ForSM.

Podziel się:

Nastepne

Holly Black - Więzień bez tronu

czw. maj 23 , 2024
Uwięziony książę. Mściwa królowa. I bitwa, która zdecyduje o przyszłości Elfhame. Książę Dąb płaci za swoją zdradę. Uwięziony na lodowatej północy może polegać tylko na własnym uroku i umiejętności przetrwania. Kiedy Najwyższy Król Cardan i Najwyższa Królowa Jude starają się za wszelką cenę uwolnić skradzionego spadkobiercę, Dąb musi zdecydować, czy spróbuje odzyskać zaufanie dziewczyny, którą zawsze kochał, czy pozostanie lojalny wobec Elfhame. Ale w obliczu nowej wojny majaczącej na horyzoncie […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie