Podsumowanie jubileuszu 70-lecia istnienia Łukasiewicz – Instytutu Przemysłu Skórzanego

16 czerwca Łukasiewicz – Instytut Przemysłu Skórzanego obchodził jubileusz 70-lecia istnienia. Co prawda, przyszło nam świętować w czasach pandemii, jednak w żaden sposób nas to nie ograniczyło.

Jubileuszowa konferencja transmitowana było na żywo w sieci i w taki sposób IPS spotkał się z partnerami, z szanownym gronem naukowo badawczym, mediami, oraz innymi uczestnikami.

Konferencja miała charakter luźnej dyskusji na tematy ważne zarówno dla świata nauki jak i biznesu. Podczas wydarzenia podsumowano to co było, co jest i co nas czeka w przyszłości, a było o czym dyskutować. Dyskusja panelistów była zogniskowana wokół dwóch głównych kwestii: wyzwania jakim jest synergia nauki i biznesu oraz problemu umiędzynaradawiania efektów prac badawczych w kontekście współpracy jednostek naukowo-badawczych i przedsiębiorstw z różnych krajów.

Swoją obecnością podczas obchodów jubileuszu wsparli m.in.: dr Marcin Kraska – Wiceprezes Sieci Badawczej Łukasiewicz ds. badań i rozwoju, prof. dr hab. Arkadiusz Adamczyk – Dyrektor Łukasiewicz – Instytutu Przemysłu Skórzanego, Marek Górecki – Prezes Zarządu Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego, Łukasz Stajuda – Dyrektor Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi, Łukasz Bąkowski – Dyrektor Gala Collezione Sp. z.o.o., Krzysztof Błażejowski – Dyrektor Biura Badań, Rozwoju i Innowacji w Orlen Asfalt Sp. z o.o. oraz Jakub Lisiecki – Redaktor Naczelny „Monitora Biznesu” niezależnego dodatku dystrybuowanego z „Rzeczpospolitą” i ”Monitora Rynkowego” niezależnego dodatku dystrybuowanego z „Dziennikiem Gazetą Prawną”.

Z czystą satysfakcją Instytut może pochwalić się międzynarodowym charakterem tego przedsięwzięcia, gdyż nie zabrakło czołowych zagranicznych partnerów: II Center for Physical Sciences and Technology (Litwa), Leather and Footwear Research Institute Division (Rumunia) oraz Lviv University of Trade and Economics (Ukraina).

Z całej dyskusji bardzo mocno wyłania się wielobranżowa potrzeba komercjalizacji prac badawczych oraz konieczność rozmowy z partnerem naukowym i biznesowym za pomocą wszystkich dostępnych mediów. Przede wszystkim natomiast istotne jest komunikowanie i promowanie swoich osiągnięć – szczególnie na łamach wiarygodnych tytułów prasowych. W dyskusji wiele razy została podkreślona możliwość projektowania potrzeb klienta za pomocą odpowiedniego przekazu medialnego, na które to potrzeby z chęcią odpowie zespół redakcji Monitora Biznesu i Monitora Rynkowego, który objął obchody 70-lecia Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Przemysłu Skórzanego patronatem medialnym.

70 lat istnienia zobowiązuje, a doświadczenie, które przez ten czas Instytut nieustannie zdobywał, motywuje do dalszego działania, bo Łukasiewicz – Instytut Przemysłu Skórzanego pracuje dla przedsiębiorczości i wspiera rozwój polskich firm.


Łukasiewicz – Instytut Przemysłu Skórzanego
Miejsce, gdzie nauka łączy się z biznesem

Podziel się:

Nastepne

Higiena, zdrowie i bezpieczeństwo nad wodą: fakty, które warto znać

wt. cze 22 , 2021
Wraz z nadejściem upalnej pogody na dobre rozkręcił się sezon kąpielowy. Niestety, w ślad za tym szybko zaczęła rosnąć liczba utonięć. Warto jednak pamiętać, że tonięcie to niejedyne zagrożenie dla zdrowia i życia, jakie wiąże się z plażowaniem oraz sportami wodnymi. Sprawdź, na co jeszcze trzeba uważać. Planując letni wypoczynek nad wodą warto zacząć od ustalenia, czy woda w danym akwenie w ogóle nadaje się do kąpieli. Można to sprawdzić […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie

/tmp/