Fuzja firmy Global Food Hygiene

Global Food Hygiene od pięciu lat działa na rynku polskim i zagranicznym. Jej dynamiczny rozwój przypada głównie na ostatnie 3 lata. Początkowo rodzinny biznes zamienił się w niezwykle dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w produkcji, imporcie i dystrybucji artykułów BHP dla sektora spożywczego.

– Rozwój firmy to przede wszystkim analiza potrzeb rynkowych, umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi i ciągłe inwestycje, które wpływają na wartość rynkową firmy – mówi Dawid Urbański, prezes zarządu spółki, który wraz z Dagmarą Urbańską-Woś, wiceprezes zarządu co roku podnosi sobie poprzeczkę.

Sytuacja pandemii pokazała, że tylko przemyślana dywersyfikacja biznesu może dać gwarancje bezpieczeństwa i stabilizację finansową. Idąc tą myślą zarząd firmy zdecydował, że stworzy markę parasolową Global BFG – Business Fusion Group. To właśnie ona będzie zrzeszała wszystkie marki inwestycyjne i jeszcze bardziej wzmocni pozycję grupy kapitałowej.

– Prowadzenie dobrze prosperującego przedsiębiorstwa to szereg zadań i zależnych do siebie procesów, które sprawiają, że każdy dzień staje się wyzwaniem. Wyzwanie jest tym większe, gdy wizja firmy zakłada tworzenie stabilnej pozycji rynkowej nie tylko w ujęciu krajowym, ale też globalnym – mówi Dawid Urbański.

GFH jest już liderem na rynku polskim firm, które w ofercie mają kompleksową odzież ochronną. Tylko w minionym roku 30% sprzedaży dotyczyła zagranicy. Na te wyniki ma wpływ także zatrudnienie osób w krajach azjatyckich, które dbają o interesy klientów. Dodatkowo zachowanie jakości produktów, efektywnych procesów sprzedażowych i tworzenie rozwojowych miejsc pracy wpływa na rosnącą siłę przedsiębiorstwa.

– Rosnące wymagania klientów to dla nas kierunek inwestycji. Dlatego też postawiliśmy na własną flotę samochodową. Dzięki temu wprowadziliśmy mechanizm efektywnego przedsiębiorstwa, który umożliwia kontrolowany i profesjonalny transport zamówienia albo pozyskanie odpowiednich produktów umożliwiających sprawny proces produkcji. Ten kierunek będziemy stale rozwijać – podkreśla prezes.

– Obecnie priorytetem jest dla nas rozbudowa infrastruktury magazynowej i produkcyjnej, w niedalekiej przyszłości będzie to też budowa nowoczesnego biurowca – mówi Dagmara Urbańska-Woś.

Global BFG zakłada stałe i zróżnicowane działania biznesowe. Na koniec warto wspomnieć o trwających pracach projektowych nad nowoczesnym centrum edukacyjnej rozrywki – Global Kids Center, którego otwarcie planowane jest na 2022 rok w Sieradzu.

Podziel się:

Nastepne

Rośnie zainteresowanie płatnościami internetowymi w czasie pandemii. To wyzwanie zwłaszcza dla małych i średnich firm e-commerce

pon. lut 15 , 2021
[DEPESZA] Pandemia COVID-19 napędziła rozwój e-commerce, lecz także wzrost konkurencji w tym kanale zakupowym. Wymagania klientów ciągle rosną i dotyczą już nie tylko niskich cen, ale również coraz wygodniejszych rozwiązań z zakresu dostawy, jakości obsługi czy metod płatności. Wdrożenie wygodnych, elektronicznych rozwiązań w tym zakresie jest warunkiem sukcesu zwłaszcza dla nowo powstających e-sklepów, bo zakres oferowanych kanałów płatności może zadecydować o tym, czy klient dokona zakupu, czy jednak z niego zrezygnuje i skieruje się do konkurencji. – Sytuacja epidemiologiczna w Polsce może spowodować, że odsetek osób korzystających z płatności elektronicznych […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie