Firma Global Food Hygiene blisko od sześciu lat działa na rynku polskim i zagranicznym, a jej dynamiczny rozwój przypada głównie na ostatnie 3 lata. Jest zarówno producentem, jak i importerem oraz dystrybutorem kompleksowej odzieży ochronnej. Ogromny wpływ na sukces marki ma inwestycja w park maszynowy, która pozwala możliwie najlepiej realizować misję spółki: dostarczanie jakościowych i innowacyjnych rozwiązań.

– Jako jeden z liderów w segmencie odzieży jednorazowej staliśmy się bardzo ważnym ogniwem w łańcuchu dostaw – mówi Dawid Urbański, prezes zarządu Global Food Hygiene. – Poprzez doświadczenie, wypracowane warunki współpracy i zatrudnienie specjalistów, również za granicą, świadczymy usługi realizacji zamówień kontenerowych w ujęciu kompleksowym. Stanowi to ogromną wartość dla klientów, ponieważ gwarantuje powtarzalność i możliwie najwyższą jakość zamawianych produktów, które dostarczamy zgodnie z wymogami i precyzyjnie przygotowaną kartą produktową. Ta ważna gałąź działań pozwala nam też na szeroką analizę potrzeb i określenie kierunku rozwoju branży.
W 2017 roku specjaliści Global Food Hygiene opracowali recepturę na folię, która gwarantuje wprowadzenie do oferty produktów z najwyższej klasy surowców. Warto zaznaczyć, że marka w ujęciu całościowym stawia ogromny nacisk na kontrolę jakości i każdy etap jest precyzyjnie dopracowany, aby efekt końcowy był zadowalający dla producentów, dla odbiorców, a przede wszystkim dla docelowych użytkowników.
Folia produkowana przez Global Food Hygiene pozwala na stałe poszerzanie oferty produktów foliowych. W stałej ofercie znajdują się fartuchy wykrojnika własnego autorstwa, zarękawki, rękawy, półrękawy, taśmy foliowe oraz worki na śmieci. W 2021 roku firma wprowadziła na rynek worki, które posiadają innowacyjny zgrzew, poprzez swój kształt określany jako „K”. Worki te wykorzystywane są w szeroko rozumianym przemyśle spożywczym. Idealnie dopasowują się do pojemników, wpływając na jakość realizowanych procesów, ponieważ ich struktura zapobiega mikropęknięciom. Dodatkowo już podczas produkcji firma wdraża wartość dodaną w postaci zużycia mniejszej ilości surowca. Rozwiązania, które wpływają na środowisko, są przyszłością rozwoju inwestycji i odpowiedzią na stale rosnące wymagania branży spożywczej. Co ciekawe, pozwalają one jednocześnie optymalizować koszty przedsiębiorstw, ponieważ wpływają chociażby na zmniejszenie opłaty za utylizację.
– Wszystko to jest możliwe po pierwsze poprzez zaangażowanie zespołów, a po drugie dzięki profesjonalnym maszynom – mówi Dagmara Urbańska-Woś, wiceprezes zarządu. – Dlatego też najbliższe lata Global Food Hygiene to poszerzanie parku maszynowego o nowe urządzenia i wdrażanie nowych produktów. Stawiamy też na stałe zwiększanie kompetencji specjalistów pracujących w firmie, gdyż ich praca jest siłą napędową naszej marki.