Marka Nice To Fit You znana jest wielu Polakom z doskonałego, zdrowego cateringu. Mniej osób wie, że zarząd i pracownicy firmy chętnie pomagają.
Nice To Fit You dba o pełnowartościową dietę podopiecznych Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Już ponad trzydziestu seniorów w Warszawie otrzymuje pudełka z wysokiej klasy posiłkami do domu. W ostatnią Wigilię natomiast Nice To Fit You wspólnie z Fundacją Kapucyńską zorganizowała wielką ucztę dla osób borykających się z bezdomnością. Akcja nazywała się „Bezgłodni w Wigilię”. Było to połączenie sił i możliwości brandu z doświadczeniem fundacji niosącej codziennie pomoc ludziom, którzy z różnych powodów znaleźli się na bardzo trudnej sytuacji.
– Przekazaliśmy 700 całodziennych zestawów, a więc: śniadanie, obiad i kolację. Jedzenie rozdawane było od rana do godzin popołudniowych. Nikt nie powinien być głodny, zwłaszcza w Wigilię – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Nice To Fit You.
Ciekawa akcja miała również miejsce z okazji Black Friday. Marka chciała pokazać swego rodzaju bojkot Czarnych Piątków, ale bardzo pozytywny – organizując zbiórkę funduszy. Zebrane pieniądze przekazano Fundacji. Zebrane pieniądze przekazano Fundacji One Day, która zrealizowała projekt „Gwiazdka One Day 2020”. Każde dziecko otrzymało bon o wartości 150 zł, dzięki któremu mogło sobie kupić wymarzony prezent. Zorganizowano też koncert online z udziałem wspaniałych artystów.