Amadeus napędza branżę turystyczną

Amadeus to światowe przedsiębiorstwo technologiczne świadczące usługi dla branży turystycznej. Oferuje najnowocześniejsze rozwiązania, które pomagają firmom odnieść sukces i kształtują przyszłość świata podróży

Firma działa w skali globalnej, pozwalając lokalnym przedsiębiorstwom turystycznym dotrzeć ze swoją ofertą do ludzi na całym świecie. W 2018 roku przetworzyła ponad 640 milionów rezerwacji turystycznych. Za pośrednictwem systemów Amadeus, na pokłady samolotów weszło niemal 1,8 miliarda pasażerów.

Podróżni w centrum działań

Bardzo niewiele gałęzi przemysłu rozwija się w tak szybkim tempie, co sektor turystyczny. Konsumenci przyzwyczajeni są dziś do coraz bardziej spersonalizowanych doświadczeń i tym samym napędzają dalszy rozwój branży, stawiając jej coraz wyżej poprzeczkę. Dlatego tak ważne jest, aby myśląc o rozwoju biznesowym, stawiać w centrum konsumenta i budować strategie wokół niego. Jak to możliwe, że w tak wymagającej i szybko zmieniającej się branży, Amadeus nieustannie dostarcza wiodące rozwiązania i usługi swoim klientom, przynosząc im dużą wartość?


reklama

– Naszą nadrzędną zasadą przy opracowywaniu nowych narzędzi jest to, aby to podróżny był zawsze w centrum uwagi – podkreśla Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE z Amadeus – Oprogramowanie, z którego korzystają m.in. linie i porty lotnicze, biura podróży czy hotele, tworzymy zawsze z myślą o potrzebach osób podróżujących: służbowo lub prywatnie. O ich potrzebie poczucia bezpieczeństwa, komfortu podróży, o czasie, który chcieliby zaoszczędzić, czy też o pełnej, przejrzystej informacji na temat planu podróży.

Znaczną część sukcesu można przypisać obecności spółki na praktycznie każdym rynku na świecie. W Polsce Amadeus zatrudnia ponad 160 osób. Wśród kluczowych klientów firmy są m.in. Polskie Linie Lotnicze LOT, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” i liczne sieci hotelowe, a z systemu Amadeus korzysta ponad 60% biur podróży. Oprócz działów handlowych i operacyjnych, w Warszawie znajdują się także: dział badawczy R&D oraz prężnie rozwijający się Warsaw Financial Hub, shared service obsługujący transakcje księgowe dla krajów Europy i Afryki.

Inwestycje w innowacje

Otwartość na innowacje jest niezbędna, aby poprawiać doświadczenia podróżnych oraz kształtować przyszłość branży turystycznej. Zespół ekspertów zlokalizowanych w różnych stronach świata tworzy i rozwija innowacyjne rozwiązania, które otworzą nową erę podróży. Architektura oparta na chmurze, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja, analityka w czasie rzeczywistym i rozwiązania mobilne – to tylko niektóre z innowacyjnych projektów, nad którymi pracuje firma.

Amadeus Travel Platform

To właśnie w tym kontekście Amadeus rozwinął swoje flagowe rozwiązanie: Amadeus Travel Platform. Korzystanie z platformy turystycznej umożliwia liniom lotniczym, hotelom, wypożyczalniom samochodów – w rzeczywistości każdemu dostawcy usług turystycznych – dostarczanie treści do największej na świecie globalnej sieci sprzedawców usług turystycznych i korporacji. Dodatkowo, tylko w przypadku Amadeusa, biura podróży mogą korzystać z tej samej platformy, z której korzystają linie lotnicze, dając im niezrównany dostęp do taryf w czasie rzeczywistym i treści, których potrzebują, aby obsługiwać swoich klientów. Amadeus Travel Platform wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, aby uzyskać wgląd w doświadczenia i zachowania podróżnych oraz poszerzyć możliwości wyszukiwania klientów. Dzięki dostępowi do ogromnych ilości danych, agenci mogą oferować spersonalizowane podróże, przewidywać trendy i monitorować swoją wydajność.

Nie tylko biznes

Amadeus aktywnie angażuje się w działania CSR, bo wierzy, że branża turystyczna może pełnić ważną rolę w rozwoju ekonomicznym i może być czynnikiem pozytywnej zmiany. Wspólnie z UNICEFem firma stworzyła Amadeus Donation Engine – narzędzie do zbiórek dla pasażerów dokonujących zakupu online (np. na stronach Iberii, Finnaira czy Norwegiana). Wśród wielu inicjatyw polskiego oddziału wyróżnić można także zbiórki krwi, żywności i środków dla schroniska dla zwierząt, czy powołanie zespołu ECO, który podejmuje regularne działania zwiększające świadomość ekologiczną pracowników poprzez propagowanie wiedzy nt. oszczędzania zasobów i prośrodowiskowych inicjatyw.

Adrian Morel

Następny wpis

Ks. Adam Boniecki - Strefa dobrego zasięgu

śr Lis 20 , 2019
Jaka przyszłość czeka Kościół w Polsce? Czy da się dziś być prawdziwym katolikiem? Dlaczego dla ks. Adama ważne są drzewa? Jaki jest ksiądz za kierownicą? Jak wciąż żyć pełnią życia po 85. urodzinach? Ta książka to wybór zawsze aktualnych tekstów publikowanych na łamach „Tygodnika Powszechnego” w latach 2018–2019. Ks. Boniecki […]

Dowiedz się więcej o naszych programach medialnych:

Symbol

Siła

Laur Internetu

Wybierz Polskie

Pozostańmy w kontakcie