Blachotrapez słucha klientów

Gigant z Rabki odnotowuje prawdziwą eksplozję sprzedaży. Jest to wynik ściśle opracowanej strategii, przyjętej wraz z nową koncepcją Blachotrapez 2.0. Firma zdobyła w tym roku wyróżnienie Symbolu Rozwoju Biznesu 2021.

KOLEJNE PLANY: Pracujemy nad poszerzeniem naszych zasobów. Już wkrótce zaskoczymy nie tylko kolejnymi nowościami produktowymi, ale szerokimi inwestycjami mającymi wpływ na rozwój całej grupy Blachotrapez — mówi Rafał Michalski, CEO Grupy Blachotrapez

Dziesiątki lat doświadczeń procentują. Blachotrapez bije kolejne rekordy obrotowe. Jednocześnie zarząd spółki podkreśla, że nie byłoby to możliwe bez szeroko pojętego wsłuchiwania się w potrzeby klienta i spełniania ich na możliwie najwyższym poziomie.

– Szybko pojęliśmy, że to właśnie jakość, której jesteśmy niejako strażnikiem na rynku, stanowi o sukcesie. Klient świadomy to klient wymagający. Wspieramy konsumentów w czasach wyraźnych potrzeb i sprecyzowanych oczekiwań – mówi Rafał Michalski, CEO Grupy Blachotrapez.

Przewaga konkurencyjna

W czym tkwi sukces firmy? Blachotrapez oferuje najdłuższą na rynku gwarancję trwałości na pokrycia dachowe, co daje mu ogromną przewagę konkurencyjną. W duchu jakości i odpowiedzialności, dzięki długotrwałym badaniom i inwestycjom w nowoczesne linie technologiczne, firma polepsza ofertę produktową. Jak podkreśla załoga, nawet najbardziej dopracowany w szczegółach produkt nie odniesie sukcesu sprzedażowego, jeśli nie będzie odpowiedzią na potrzeby klientów.

– Tworząc pokrycia dachowe, nie produkujemy kolejnego asortymentu do zapchania półek. Tworzymy wartość wyrażoną w bezpieczeństwie jakości i poszanowaniu pracy dekarza – podkreśla Rafał Michalski.

Przypomnijmy, że korzenie firmy Blachotrapez sięgają roku 1969, kiedy to właśnie od działalności dekarskiej zaczynali państwo Luberdowie, założyciele dzisiejszego giganta.

W odpowiedzi na oczekiwania

Będąc liderem branży budowlanej, Blachotrapez ma świadomość, iż rynek nie stoi w miejscu. Oczekiwania zmieniają się, chcemy więcej, szybciej, a co najważniejsze, efektywniej. „Express Dach – kompletny dach na Twojej budowie w 72h”, to pierwsza taka usługa, która uelastycznia procesy: sprzedaży, zamówień, produkcji i pozwala dostarczyć na plac budowy klienta ostatecznego wszystkie zamówione komponenty. Można pokusić się o stwierdzenie, że to usługa stworzona przez ekspertów i wizjonerów budownictwa przyszłości. 

Sprawdzajmy dostawców

Trzeba pamiętać, że zakup dachu zdecydowanie różni się specyfiką od zakupu w sektorze szybkiej sprzedaży. Mówimy bowiem o inwestycji na lata. Warto wziąć pod lupę kluczowe parametry techniczne. Jeśli stal, to od liderów rynku. Jeśli solidny dom, to taki, który ma służyć pokoleniom. – Właśnie takie produkty powinniśmy wybierać. Podkreślam przy tym wagę gwarancji. Zachęcamy do sprawdzania dostawców i ich weryfikowania. To klient wybiera, czy jego dach będzie służyć 15 lat czy 60 lat. My nie boimy się odpowiedzialności – przekonuje Rafał Michalski.

Fotowoltaika na dachu

Blachotrapez świetnie wpasowuje się w rynek. Połączenie fotowoltaiki z dachem zyskuje na popularności. Według Agencji Rynku Energii moc zainstalowana fotowoltaiki w Polsce na koniec października wyniosła 6687,451 MW. To prawie 200-procentowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku.

– Dla mnie ważne jest to, by za ilością szła również jakość, gdyż chodzi tu o bezpieczeństwo – mówi Rafał Michalski. – Jako Revolt Energy, czyli marka wchodząca w skład grupy Blachotrapez, pracujemy w standardzie dachu kompletnego. Montaż instalacji PV obejmuje aż 75% prac na dachu. Ważne jest zatem – podkreślę to ponownie – poszanowanie do pracy, jaką wykonał dekarz, spełniając czyjeś marzenie o pięknym i estetycznym dachu.

W ramach oferty spółki klient otrzymuje w jednym pakiecie nowoczesną instalację fotowoltaiczną, profesjonalny i bezpieczny montaż oraz nienaruszalność gwarancji na pokrycie dachowe od firmy Blachotrapez.

Sport w DNA grupy Blachotrapez

Spółka sponsoruje zarówno skoczków narciarskich, jak i polską skialpinistkę, sportsmenów takich dyscyplin jak piłka nożna czy kickboxing, lokalnych sportowców, a także infrastruktury i obiekty sportowe. Ambasadorem firmy jest Kamil Stoch. Sport stanowi nieodłączny element DNA całej grupy Blachotrapez. Jak podkreślają jej pracownicy, takie wartości jak samozaparcie, fair play i dążenie do doskonałości są cenne zarówno w świecie sportu, jak i biznesu. 

Jak Blachotrapez wykorzystuje ducha sportu w swojej pracy? Dzięki stworzeniu odpowiednich struktur przedsiębiorstwa. Chodzi o struktury rozumiane jako zespół oraz zaplecze technologiczne, które pozwalają na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.

– Obecnie pracujemy nad poszerzeniem naszych zasobów. Już wkrótce zaskoczymy nie tylko kolejnymi nowościami produktowymi, ale szerokimi inwestycjami mającymi wpływ na rozwój całej grupy Blachotrapez – kwituje Rafał Michalski.

Jacek Bies

Podziel się:

Nastepne

Resort finansów pracuje nad szczegółowymi regulacjami dla emerytów. Dotyczą ulgi dla klasy średniej

pt. sty 14 , 2022
– Niebawem podzielimy się informacją o tym, jak będzie funkcjonowała ulga dla klasy średniej dla emerytów. Nie wykluczam, że ta ulga będzie obejmowała osoby, u których część dochodu pochodzi z emerytury, a część np. ze stosunku pracy – mówi Łukasz Czernicki, główny ekonomista Ministerstwa Finansów. Założenie jest takie, żeby osoby otrzymujące świadczenie do 12 800 zł brutto nie straciły na Polskim Ładzie. Resort wyliczył, że dla ok. 90 proc. emerytów i rencistów wprowadzone w jego ramach zmiany będą korzystne. – Ulga […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie