Global Food Hygiene osiągnęła w tym roku ogromny sukces, zgodny z założeniami strategicznymi marki, które od samego początku zakładały wypracowanie pozycji lidera jako producenta środków ochrony indywidualnej. Teraz oficjalnie można ogłosić, że firma zamienia import na własną produkcję.

Już w 2017 roku GFH opracowało recepturę na folię LDPE własnego autorstwa. To był pierwszy krok do zmian. Najważniejszy jednak był dostęp do najnowszej technologii, który pozwolił wykorzystać potencjał i zdecydować o zadaniach, do których może on zostać wykorzystany. Dzięki temu kształt zamówień jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb klientów. Poszerzenie parku maszynowego pozwoliło marce na zwiększenie wydajności aż kilkukrotnie względem ubiegłego roku.
Global Food Hygiene produkuje m.in. worki ze zgrzewem K, fartuchy foliowe, zarękawki oraz inne środki ochrony indywidualnej: rękawy, półrękawy, arkusze foliowe, przekładki, kaptury, worki do pakowania materiałów przemysłowych i spożywczych. Część asortymentu powstaje zarówno z folii – surowca oryginalnego dostosowanego do kontaktu z żywnością, a część z ekologicznej folii z recyklingu.
– Nasza strategia jest przemyślana i rozplanowana wieloetapowo – mówi Dawid Urbański, prezes spółki. – Już w 2017 roku podczas targów Polagra wspominałem, że dążymy do zamiany importu na własną produkcję. Teraz oficjalnie możemy to ogłosić: cel został osiągnięty. Jesteśmy bardzo ważnym ogniwem w łańcuchu dostaw. To Wszystko sprawia, że możemy dostosowywać zamówienia i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom branży spożywczej i nie tylko. Pojawiła się też usługa GLOSO, co sprawia, że obsługa klienta jest jeszcze bardziej kompleksowa. GLOSO to system optymalizacji rozwiązań. Nasi specjaliści analizują czynniki bezpieczeństwa, kosztów, rodzajów procesów i badają potrzeby. Następnie opracowują plan rozwiązań, który wpływa na rodzaj użytkowanej odzieży ochronnej, wskazuje miejsca poboru, wdraża nasze autorskie systemy dozowania i optymalizuje koszty. Zdarza się, że wdrożenie GLOSO jest planem naprawczym dla klienta, a takie efekty satysfakcjonują jeszcze bardziej. Usługa ma jeszcze jeden ważny atut: pozwala przygotować się i spełnić wymogi audytów, które firmy muszą regularnie przechodzić.
Przed marką kolejne etapy, które jeszcze silniej wpłyną na jej rozwój. Obecnie trwają prace nad projektem centralnego sytemu podawania granulatu, który pozwoli maksymalnie zautomatyzować pracę na produkcji, ale także rozwoju konceptu Global Modern Production.