in Digital Marketing Conference

Pomysły | Analizy | Wskazówki | Trendy | Rozwiązania | Wiedza | Doświadczenie

 in Digital Marketing Conference

➜ Kiedy: 25-26 stycznia 2023
➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru
➜ Program& bilety: www.indm.pl

➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji

 in Digital Marketing Conference – Monitor Rynkowy

Co dla Ciebie przygotowaliśmy:
✔ rozwiązania dla kont firmowych
✔  kolejna świetna agenda
✔ wspólny trening – po każdym wykładzie razem ćwiczymy mkt 
✔ wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo
✔ praca z workbookiem- który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji

Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami!
In DM conference – Twoje źródło rozwoju.

➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości.

PROGRAM, m.in.:

Temat: Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpci marek słów parę. / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy

Temat: Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube. / Agata Janulewska-Gierus, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head

Temat: Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata jak i marki. / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager

Temat: (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, Integrated Communication Senior Manager

Temat: Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter

Temat: Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym. / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&Creative Director

Temat: Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media

Temat: Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics

Temat: Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager

Temat: Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital Strategy Lead

Temat: Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager

Temat: W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego. / Ewa Kuch

Bonus: >>> każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference!


m.in.:
• Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.
• Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?
• Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (case study TBC).
• Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?
• Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?
• 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.
• Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.
• Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?
• Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.
• Jak robić kreatywne rzeczy które działają – rady od kreatywnego.
• Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.
• Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.
• Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz >>> praca przyniesie Ci wiele satysfakcji>>> polecamy warto!

Zapraszamy!

Dołącz do wspólnego treningu z digital marketingu!

www.indm.pl

Facebook wydarzenie>>> https://www.facebook.com/events/1093959968183398

Podziel się:

Nastepne

<strong>W trosce o mieszkańców</strong>

śr. gru 28 , 2022
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Hutnik” z Sosnowca od lat cieszy się opinią spółdzielni dbającej o jakość i komfort życia mieszkańców. Dzięki sprawnej, nowoczesnej strukturze zarządzania błyskawicznie odpowiada na potrzeby ludzi i sytuację gospodarczą. Liczący sobie ponad 40 lat „Hutnik” swój rozkwit zdecydowanie zawdzięcza obecnym władzom, których wytężona praca na rzecz mieszkańców zaowocowała licznymi modernizacjami i udogodnieniami. Jedną z najważniejszych kwestii, z jakimi udało się uporać, było zapewnienie mieszkańcom osiedli bezpieczeństwa i swobody mieszkania, na które […]
<strong>W trosce o mieszkańców</strong> – Monitor Rynkowy

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Laur Internetu

Wybierz Polskie