Nowa jakość w utrzymaniu czystości –bezpieczeństwo i ekologia

Pakar Service Sp. z o.o. wykorzystuje szereg innowacyjnych rozwiązań pozwalających na wprowadzenie nowego wymiaru jakości do sektora branży usług porządkowych dla biznesu

W roku 2020 sytuacja w obsłudze nieruchomości stała się z dnia na dzień trudna i ekstremalnie wymagająca. Dla firmy Pakar Service Sp. z o.o., której działalność koncentruje się na dbałości o wizerunek klienta poprzez gwarancję czystości i bezpieczeństwa obsługiwanych obiektów, oznaczało to wiele zmian. Powód: wprowadzenie licznych blokad gospodarczych, które wywołało u klientów obawy o ich przyszłość ekonomiczną. 

Niepewność sytuacji, częste, nieprzewidywalne zmiany warunków prowadzenia działalności wymusiły konieczność szybkiego i kreatywnego znalezienia mechanizmów elastycznego dostosowywania się do bieżącej sytuacji. 

W tych okolicznościach firma Pakar Service Sp. z o.o. natychmiast rozpoczęła szkolenia podwyższające i rozwijające kompetencje pracowników z zakresu dezynfekcji i bezpieczeństwa sanitarnego przy jednoczesnym zachowaniu troski o ekologię. Spółka stworzyła mobilne zespoły, zwane „zespołami szybkiego reagowania”, mogące obsłużyć w tym zakresie klientów na terenie całej Polski. 

WARSZAWA PAKAR SERVICE OD LEWEJ GRZEGORZ MIESZCZANKOWSKI KIEROWNIK OPERACYJNY MACIEJ WLODARCZAK KIEROWNIK REGIONALNY MARTA PUSZYNSKA MANAGER DS. CERTYFIKACJI ECOLABEL ADAM PADEREWSKI KIEROWNIK REGIONALNY TECHNOLOG MARTA SZLIFIRSKA MANAGER ZARZADZANIA DDD SYLWESTER PACYNIAK REGIONALNY DYREKTOR SPRZEDAZY ANDRZEJ SZYMONEK PREZES ZARZADU KRZYSZTOF KICEK REGIONALNY DYREKTOR SPRZEDAZY LUKASZ WOZNIAK DYREKTOR OPERACYJNY 10/12/2020 FOT MAREK WISNIEWSKI CYFRA

Ustalono także czas reakcji od momentu wezwania klienta: do czterech godzin, niezależnie od lokalizacji, gdzie klient ma swój zakład produkcyjny, biuro czy galerię. Przygotowano również program pięciopoziomowego bezpieczeństwa epidemiologicznego. Wszystkie te działania miały na celu rewolucyjne ułatwienie firmie współpracy z rzeszą klientów, wyprzedzając trudne sytuacje. 

Współpraca w nowej rzeczywistości przyczyniła się do opracowania i wdrożenia nowych procedur. Pomogło to diametralnie podnieść bezpieczeństwo nie tylko bezpośrednich odbiorców firmy Pakar Service, ale także ich klientów i partnerów biznesowych, pracowników, a także ich rodzin – w każdej nieruchomości, gdzie wspomniany system został wprowadzony.

Pandemia zmieniła postrzeganie procedur dezynfekcyjnych wśród klientów. Obszar, który był dotychczas dodatkiem do bieżących zadań, stał się priorytetowy. Ten trend z pewnością stanie się dominujący w przyszłości, również po uporaniu się z COVID-19. Już teraz badania medyczne w Polsce pokazują, że ilość przypadków zachorowań na infekcje jelitowe w okresie od marca do listopada w odniesieniu do lat 2019–2020 zmniejszyła się o 80%.

Dla spółki kluczowo ważna jest jakość oferowanych usług, która jest ściśle powiązana z dbałością o koszty po stronie odbiorcy. Ale zaawansowane procedury, szybkość reakcji i wzmożona dbałość o klienta to niejedyne elementy, jakie stoją za doskonałymi wynikami firmy. 

Sukces tworzą przede wszystkim ludzie. – Zespół, jaki mamy w Pakar Service, w sytuacji kryzysowej ponownie pokazał swoją kreatywność, zaangażowanie oraz unikalne kompetencje – mówi Andrzej Szymonek, prezes zarządu Pakar Service Sp. z o.o. – Jestem dumny, że mam możliwość współpracy z takimi profesjonalistami. Nasz cel, ujęty w haśle promocyjnym „Przede wszystkim jakość”, podkreśla to, co jest najbardziej istotne i dla nas, i dla naszych klientów: najwyższa jakość nie może być osiągnięta bez innowacyjnych rozwiązań, a ekologia to zarówno warunek niezbędny dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, jak i również kierunek działań firmy. Nie można tego wszystkiego osiągnąć bez w pełni zaangażowanego zespołu.

Jedną z kluczowych wartości i jednocześnie przewag konkurencyjnych spółki jest troska o ekologię poprzez stosowanie innowacyjnych procesów zarządczych i materiałów. Pakar Service Departament EKO jako pierwsza i jedyna w Polsce, oraz jedna z pierwszych w Europie firma uzyskała bowiem certyfikat Unii Europejskiej Ecolabel. 

Kryteria ekologiczne EU Ecolabel dla firm sprzątających, które stoją w obliczu rosnącej presji dostosowania swoich praktyk handlowych, społecznych i  środowiskowych, rozwiązują najbardziej krytyczne aspekty środowiskowe związane z procesami sprzątania i pomagają firmom utrzymującym czystość podjąć realne działania w kierunku stosowania praktyk ekologicznych. 

– Przyznanie prawa używania oznakowania EU Ecolabel firmom sprzątającym dowodzi również ich zaangażowania w poprawę samopoczucia i bezpieczeństwa swoich pracowników poprzez zmniejszenie stopnia ich narażania na działanie substancji toksycznych – powiedziała Magdalena Jabłońska z Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji.

Sonia Platajs-Szefer

Podziel się:

Nastepne

20 lat innowacyjnego kształcenia

wt. gru 22 , 2020
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie w tym roku obchodziła 20-lecie swojej działalności. O najważniejszych decyzjach i największych wyzwaniach z kanclerz uczelni, mgr Teresą Bogacką, rozmawia Joanna Gulewicz Nie po raz pierwszy jesteście państwo nagradzani ze względu na innowacyjne podejście do kształcenia. Jakimi zasadami kierują się władze uczelni, kreując nowe programy i siatki zajęć? Te zasady to partnerstwo, uważna obserwacja rynku pracy, wyprzedzanie i kreowanie trendów. Bardzo ważnym wskaźnikiem […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie

/tmp/