Laur Internetu

Celem programu „Laur Internetu” jest wsparcie sprzedaży w oparciu o naukową analizę rynku, w szczególności polskich zasobów internetowych. Program „Laur Internetu” ma na celu promocję konkretnych produktów na podstawie obiektywnych przesłanek i dociekań naukowych w odróżnieniu od często praktykowanych badaniach losowych obarczonych oczywistymi wadami mocno ograniczonej tzw. próby odbiorców, a tym samym wadą problematycznej reprezentatywności.

Dzięki dedykowanej dla programu “Laur Internetu” rozbudowanej funkcji analizy zasobów polskiego internetu możliwe jest nagradzanie marek cieszących się największą popularnością.

Certyfikat „Laur Internetu” z uzupełnieniem o rok jego wydania obowiązuje bez ograniczeń czasowych. Wejście w posiadanie stosownej licencji oznacza możliwość posługiwania się stosownym godłem we wszystkich celach sprzedażowych, wizerunkowych czy marketingowych.   

Dowiedz się więcej na:

www.laurinternetu.pl


Uczestnicy programu “Laur Internetu”







Dowiedz się więcej o naszych programach medialnych:

Symbol

Siła

Laur Internetu

Wybierz Polskie

Pozostańmy w kontakcie